Brand Management in a Co-Creation Perspective (ePub)
This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.
- Autor: Heidi Hansen
- 2021, 1. Auflage, 208 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000410617
- ISBN-13: 9781000410617
- Erscheinungsdatum: 20.07.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 11 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Brand Management in a Co-Creation Perspective".
Kommentar verfassen