Brand, identity and corporate reputation (PDF)
(Sprache: Englisch)
The 8th Brand, Identity and Corporate Reputation Conference was held at the Universidade Catolica Portuguesa (Porto) in the beautiful city of Oporto in April 2013, under the most able stewardship of the organizing chairs, Dr. Joana Machado and Dr. Leonor...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 225.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Brand, identity and corporate reputation (PDF)“
The 8th Brand, Identity and Corporate Reputation Conference was held at the Universidade Catolica Portuguesa (Porto) in the beautiful city of Oporto in April 2013, under the most able stewardship of the organizing chairs, Dr. Joana Machado and Dr. Leonor Carvalho, supported by the entire executive committee of the SIG. This ebook of carefully-selected chapters is the happy culmination of yet another successful conference, covering a broad, yet focused, range of issues in brand management today and providing truly international perspectives on brand consumption, B2B branding and consumer behaviour using key brand variables.
Bibliographische Angaben
- 2015, 116 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ming Lim, Oriol Iglesias, Piyush Sharma, Joana Cesar Machado
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1784419443
- ISBN-13: 9781784419448
- Erscheinungsdatum: 08.04.2015
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.92 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Brand, identity and corporate reputation"
0 Gebrauchte Artikel zu „Brand, identity and corporate reputation“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Brand, identity and corporate reputation".
Kommentar verfassen