Beyond Domination (International Library of the Philosophy of Education Volume 23) (ePub)
An Essay in the Political Philosophy of Education
(Sprache: Englisch)
The book proposes curbing the power of teachers, including headteachers, stripping parents of their rights, and making political education the keystone of education. It considers what kind of educational strategies would be appropriate to help move a...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 80.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Beyond Domination (International Library of the Philosophy of Education Volume 23) (ePub)“
The book proposes curbing the power of teachers, including headteachers, stripping parents of their rights, and making political education the keystone of education. It considers what kind of educational strategies would be appropriate to help move a society like our own towards greater democracy, in the light of a co-ordinated set of proposals about the democratic organization of political decision-making, and the development of democratic attitudes, notably fraternity.
Bibliographische Angaben
- Autor: Patricia White
- 2010, 200 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135170045
- ISBN-13: 9781135170042
- Erscheinungsdatum: 25.02.2010
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.39 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Beyond Domination (International Library of the Philosophy of Education Volume 23)"
0 Gebrauchte Artikel zu „Beyond Domination (International Library of the Philosophy of Education Volume 23)“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Beyond Domination (International Library of the Philosophy of Education Volume 23)".
Kommentar verfassen