Becoming a Reflective Teacher / The Classroom Strategies Series (ePub)
(Sprache: Englisch)
Just as successful athletes must identify strengths and weaknesses, set goals, and engage in focused practice to meet their goals, so must teachers. Learn how to combine a model of effective instruction with goal setting, focused practice, focused feedback,...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 50.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Becoming a Reflective Teacher / The Classroom Strategies Series (ePub)“
Just as successful athletes must identify strengths and weaknesses, set goals, and engage in focused practice to meet their goals, so must teachers. Learn how to combine a model of effective instruction with goal setting, focused practice, focused feedback, and observations to improve your instructional practices. Included are 280 strategies related to the 41 elements of effective teaching shown to enhance student achievement.
Bibliographische Angaben
- Autor: Robert J. Marzano
- 2012, 1. Auflage, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Marzano Resources
- ISBN-10: 0983351252
- ISBN-13: 9780983351252
- Erscheinungsdatum: 28.03.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 9.32 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Becoming a Reflective Teacher / The Classroom Strategies Series"
0 Gebrauchte Artikel zu „Becoming a Reflective Teacher / The Classroom Strategies Series“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Becoming a Reflective Teacher / The Classroom Strategies Series".
Kommentar verfassen