Authenticity and Teacher-Student Motivational Synergy (PDF)
A Narrative of Language Teaching
(Sprache: Englisch)
Authenticity and motivation are very common collocates in discussions surrounding language learning. This book explores these important yet elusive phenomena in context, through the narrative of classroom practice.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 53.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Authenticity and Teacher-Student Motivational Synergy (PDF)“
Authenticity and motivation are very common collocates in discussions surrounding language learning. This book explores these important yet elusive phenomena in context, through the narrative of classroom practice.
Autoren-Porträt von Richard Pinner
Richard Pinner is a language teacher and associate professor at Sophia University in Tokyo. He holds a PhD in ELT and Applied Linguistics and has published several articles on language teaching, most recently in Language Teaching Research, English Today and Applied Linguistics Review.
Bibliographische Angaben
- Autor: Richard Pinner
- 2019, 1. Auflage, 326 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351184288
- ISBN-13: 9781351184281
- Erscheinungsdatum: 14.06.2019
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 38 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Authenticity and Teacher-Student Motivational Synergy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Authenticity and Teacher-Student Motivational Synergy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Authenticity and Teacher-Student Motivational Synergy".
Kommentar verfassen