Assessment of Plurilingual Competence and Plurilingual Learners in Educational Settings (ePub)
Educative Issues and Empirical Approaches
(Sprache: Englisch)
This book addresses contemporary issues in the assessment of plurilingual competence and plurilingual learners. It bridges the gap between the fields of language policies and practices, research on plurilingual competence, and assessment in language education.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 65.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Assessment of Plurilingual Competence and Plurilingual Learners in Educational Settings (ePub)“
This book addresses contemporary issues in the assessment of plurilingual competence and plurilingual learners. It bridges the gap between the fields of language policies and practices, research on plurilingual competence, and assessment in language education.
Autoren-Porträt
Sílvia Melo-Pfeifer is Professor of Foreign Language Teacher Education, University of Hamburg, Germany.Christian Ollivier is Professor of Linguistics and Language Education, University of Reunion Island, Research group Icare, France.
Bibliographische Angaben
- 2023, 272 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Silvia Melo-Pfeifer, Christian Ollivier
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000955621
- ISBN-13: 9781000955620
- Erscheinungsdatum: 27.09.2023
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.85 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Assessment of Plurilingual Competence and Plurilingual Learners in Educational Settings"
0 Gebrauchte Artikel zu „Assessment of Plurilingual Competence and Plurilingual Learners in Educational Settings“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Assessment of Plurilingual Competence and Plurilingual Learners in Educational Settings".
Kommentar verfassen