Arguing to Learn / Computer-Supported Collaborative Learning Series Bd.1 (PDF)
This book focuses on how new pedagogical scenarios, task environments and communication tools within Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) environments can favour collaborative and productive confrontations of ideas, evidence, arguments and...
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book focuses on how new pedagogical scenarios, task environments and communication tools within Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) environments can favour collaborative and productive confrontations of ideas, evidence, arguments and explanations, or arguing to learn. The first to assemble the work of internationally renowned scholars, this book will be of interest to researchers in education, psychology, computer science, communication and linguistic studies
- 2013, 2003, 269 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jerry Andriessen, Michael Baker, Dan D. Suthers
- Verlag: Springer Netherlands
- ISBN-10: 9401707812
- ISBN-13: 9789401707817
- Erscheinungsdatum: 17.04.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 29 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Arguing to Learn / Computer-Supported Collaborative Learning Series Bd.1".
Kommentar verfassen