Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings (ePub)
Learning, Development and Research
(Sprache: Englisch)
Applying Cultural-Historical Activity Theory in Educational Settings harnesses research and development for educational improvement, bridging the gap between research and practice.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings (ePub)“
Applying Cultural-Historical Activity Theory in Educational Settings harnesses research and development for educational improvement, bridging the gap between research and practice.
Autoren-Porträt
May Britt Postholm is Professor in pedagogy and qualitative methodology in the Department of Teacher Education at the Norwegian University of Science and Technology, Norway. Kirsten Foshaug Vennebo is Associate Professor in the Department of Education at the University of Tromsø, Norway.
Bibliographische Angaben
- 2019, 1. Auflage, 160 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: May Britt Postholm, Kirsten Foshaug Vennebo
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000721795
- ISBN-13: 9781000721799
- Erscheinungsdatum: 20.11.2019
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 2.02 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings"
0 Gebrauchte Artikel zu „Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings".
Kommentar verfassen