Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005 (PDF)
Strategies for Teaching, Assessment, and Program Planning
(Sprache: Englisch)
This series presents innovations in nursing education, written in an easy-to-read manner with a focus on practical information for teachers. Presented by the nurse eductors pioneering these advances and focused on the practice of teaching accross settings,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 115.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005 (PDF)“
This series presents innovations in nursing education, written in an easy-to-read manner with a focus on practical information for teachers. Presented by the nurse eductors pioneering these advances and focused on the practice of teaching accross settings, this review is written for nurse educators in associate, baccalaureate, and graduate nursing programs, staff development, and continuing education. Volume 3 presents a rich array of strategies and experiences that can enrich your teaching.
Bibliographische Angaben
- Autor: Marilyn H. Oermann
- 2005, 1. Auflage, 440 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kathleen T. Heinrich
- Verlag: Springer Publishing Company
- ISBN-10: 0826197485
- ISBN-13: 9780826197481
- Erscheinungsdatum: 18.02.2005
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.08 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005"
0 Gebrauchte Artikel zu „Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Annual Review of Nursing Education Volume 3, 2005".
Kommentar verfassen