Annals of Theoretical Psychology / Annals of Theoretical Psychology Bd.10 (PDF)
(Sprache: Englisch)
As a follow up to Volume 7, contributors continue to explore the latest developments in developmental psychology. Here, researchers focus on the integration of theory and research and evaluates theoretical progress and advanced research. Continuing with the...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 177.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Annals of Theoretical Psychology / Annals of Theoretical Psychology Bd.10 (PDF)“
As a follow up to Volume 7, contributors continue to explore the latest developments in developmental psychology. Here, researchers focus on the integration of theory and research and evaluates theoretical progress and advanced research. Continuing with the successful format of previous volumes in Annals of Theoretical Psychology, Volume 10 presents four major contributions-each accompanied by commentaries and replies to commentaries.
Bibliographische Angaben
- 2013, 1994, 394 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Paul van Geert, Leendert P. Mos, William J. Baker
- Verlag: Springer, New York
- ISBN-10: 1475791941
- ISBN-13: 9781475791945
- Erscheinungsdatum: 11.11.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 52 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Annals of Theoretical Psychology / Annals of Theoretical Psychology Bd.10"
0 Gebrauchte Artikel zu „Annals of Theoretical Psychology / Annals of Theoretical Psychology Bd.10“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Annals of Theoretical Psychology / Annals of Theoretical Psychology Bd.10".
Kommentar verfassen