Algebra Structure Sense Development amongst Diverse Learners (PDF)
Theoretical and Empirical Insights to Support In-Person and Remote Learning
(Sprache: Englisch)
This volume emphasizes the role of effective curriculum design, teaching materials, and pedagogy to foster algebra structure sense at different educational levels.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 63.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Algebra Structure Sense Development amongst Diverse Learners (PDF)“
This volume emphasizes the role of effective curriculum design, teaching materials, and pedagogy to foster algebra structure sense at different educational levels.
Autoren-Porträt
Teresa Rojano is Professor in the Department of Mathematics Education, Center of Research and Advanced Studies (Cinvestav) of the National Polytechnic Institute, Mexico.
Bibliographische Angaben
- 2022, 1. Auflage, 198 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Teresa Rojano
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000591506
- ISBN-13: 9781000591507
- Erscheinungsdatum: 07.06.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 8.26 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Algebra Structure Sense Development amongst Diverse Learners"
0 Gebrauchte Artikel zu „Algebra Structure Sense Development amongst Diverse Learners“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Algebra Structure Sense Development amongst Diverse Learners".
Kommentar verfassen