Adolescent Literacies in a Multicultural Context / Routledge Research in Education (ePub)
(Sprache: Englisch)
What factors, challenges, and contexts contribute to and constrain literacy achievement among at-risk adolescent learners with culturally diverse backgrounds? This book documents findings from a unique project investigating the individual, home, community,...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 73.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Adolescent Literacies in a Multicultural Context / Routledge Research in Education (ePub)“
What factors, challenges, and contexts contribute to and constrain literacy achievement among at-risk adolescent learners with culturally diverse backgrounds? This book documents findings from a unique project investigating the individual, home, community, and educational variables that make a difference.
Autoren-Porträt
Alister Cumming is Professor and Head of the Modern Language Centre at the Ontario Institute for Studies in Education at the University of Toronto.
Bibliographische Angaben
- 2012, 260 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Alister Cumming
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136318542
- ISBN-13: 9781136318542
- Erscheinungsdatum: 04.05.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 6.01 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Adolescent Literacies in a Multicultural Context / Routledge Research in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Adolescent Literacies in a Multicultural Context / Routledge Research in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Adolescent Literacies in a Multicultural Context / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen