Active Learning in Secondary and College Science Classrooms (PDF)
A Working Model for Helping the Learner To Learn
(Sprache: Englisch)
This manual presents a working model for "helping the learner to learn". It should be relevant to any teaching context, but the focus is on teaching in secondary and college science classrooms. It defines a framework for thinking about active learning and creating an active learning environment.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 50.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Active Learning in Secondary and College Science Classrooms (PDF)“
This manual presents a working model for "helping the learner to learn". It should be relevant to any teaching context, but the focus is on teaching in secondary and college science classrooms. It defines a framework for thinking about active learning and creating an active learning environment.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Joel Michael , Harold I. Modell
- 2003, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135644519
- ISBN-13: 9781135644512
- Erscheinungsdatum: 17.10.2003
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.46 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Active Learning in Secondary and College Science Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „Active Learning in Secondary and College Science Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Active Learning in Secondary and College Science Classrooms".
Kommentar verfassen