A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom (PDF)
Understanding Long-Term Impacts of Discursive Pedagogies
(Sprache: Englisch)
This book uniquely combines data from a study focused on the use of dialogic instruction in an elementary classroom, with analysis of students' retrospective beliefs about the classroom environment, interactions, and authority.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 31.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom (PDF)“
This book uniquely combines data from a study focused on the use of dialogic instruction in an elementary classroom, with analysis of students' retrospective beliefs about the classroom environment, interactions, and authority.
Autoren-Porträt von Lynn Astarita Gatto
Lynn Astarita Gatto is a retired associate professor and director of Elementary Education at Warner Graduate School of Education and Human Development, University of Rochester, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Lynn Astarita Gatto
- 2021, 1. Auflage, 132 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000551865
- ISBN-13: 9781000551860
- Erscheinungsdatum: 24.12.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.30 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom".
Kommentar verfassen