Use of GIS in Retail Location Analysis

Burger King & McDonald's in Portage & Summit Counties, Ohio (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
The choice of a store location has a profound effect on the entire business of a retail operation. Since GIS can be used to assemble large volumes of data from various sources with different map scales and in different coordinate systems, it is considered...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15257686

BuchFr. 93.00
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15257686

BuchFr. 93.00
In den Warenkorb
The choice of a store location has a profound effect on the entire business of a retail operation. Since GIS can be used to assemble large volumes of data from various sources with different map scales and in different coordinate systems, it is considered...

Kommentar zu "Use of GIS in Retail Location Analysis"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Use of GIS in Retail Location Analysis “

Weitere Artikel zum Thema

0 Gebrauchte Artikel zu „Use of GIS in Retail Location Analysis“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung