Lehr- und Handbücher der Kommunikationswissenschaft / Medienökonomik
Media are not defined only by their economic function; they are also cultural assets and institutions with growing societal importance. This textbook presents the media primarily from the perspective of the communications sciences rather than from...
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Produktinformationen zu „Lehr- und Handbücher der Kommunikationswissenschaft / Medienökonomik “
Klappentext zu „Lehr- und Handbücher der Kommunikationswissenschaft / Medienökonomik “
Media are not defined only by their economic function; they are also cultural assets and institutions with growing societal importance. This textbook presents the media primarily from the perspective of the communications sciences rather than from economic theory, discussing the uses and limitations of analysis as applied to the media, while also exploring related questions with the help of economic theory.
Autoren-Porträt von Marie L. Kiefer, Christian Steininger
Prof. Dr. Marie Luise Kiefer (Universität Wien);Prof. Dr. Christian Steininger(Universität Wien)
Bibliographische Angaben
- Autoren: Marie L. Kiefer , Christian Steininger
- 2013, 3. Aufl., 495 Seiten, 86 Schwarz-Weiss-Abbildungen, 86 Abbildungen, Masse: 17 x 24 cm, Kartoniert (TB), Deutsch
- Verlag: OLDENBOURG
- ISBN-10: 3486779117
- ISBN-13: 9783486779110
- Erscheinungsdatum: 13.12.2013
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