Game Development Using Python
(Sprache: Englisch)
No detailed description available for "Game Development Using Python".
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei
Buch (Kartoniert)
Fr. 79.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnungskauf
- 30 Tage Widerrufsrecht
Produktdetails
Produktinformationen zu „Game Development Using Python “
No detailed description available for "Game Development Using Python".
Inhaltsverzeichnis zu „Game Development Using Python “
1: Introduction to How Games Work2: Graphics and Images
3: The Game Loop
4: Game AI: Collisions
5: Navigation and Control
6: Sound
7: C2H6O Jet Boat Race
8: Animation
9: C2H6O - Final Steps
10: Networking
11: Cards
12: Platformers: Methods for Building a Side-Scrolling Game
Appendices:
A: A* in Python
B: C2H6O Jet Boat Race Game Design Document
C: The NPC (Boat) Class for the Example Game
Index
Autoren-Porträt von James R. Parker
Parker James R. : James R. Parker, PhD is a professor of Art and Digital Media at the University of Calgary. His areas of research include computer games and media art, computer simulation, and educational technology. Dr. Parker is the author of Game Development Using Python, 2/E (Mercury Learning) and The Guide to Simulations and Games (Wiley).
Bibliographische Angaben
- Autor: James R. Parker
- 2021, 2. Aufl., 338 Seiten, Masse: 17,8 x 22,9 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: De Gruyter
- ISBN-10: 1683926277
- ISBN-13: 9781683926276
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Game Development Using Python"
0 Gebrauchte Artikel zu „Game Development Using Python“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Game Development Using Python".
Kommentar verfassen