Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity

Taiwan in the Minds of Mainland Chinese Internet Users (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Destination image is at the center of attention for its pivot role in the process of destination choice. Among a considerable number of image studies in the past two decades, recent studies have paid more attention to investigate how destination image is...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15792385

BuchFr. 79.90
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15792385

BuchFr. 79.90
Jetzt vorbestellen
Destination image is at the center of attention for its pivot role in the process of destination choice. Among a considerable number of image studies in the past two decades, recent studies have paid more attention to investigate how destination image is...

Kommentar zu "Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity “

0 Gebrauchte Artikel zu „Familiarity, Imagery, and Visiting Propensity“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung