Transitions to K-12 Education Systems (ePub)
Experiences from Five Case Countries
(Sprache: Englisch)
With more than 140 countries currently offering or in transition to a kindergarten through grade 12 (K-12) school education system, this desk study explored the experiences of four countries---Mongolia, Philippines, Poland, and Turkey---and one Canadian...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 7.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Transitions to K-12 Education Systems (ePub)“
With more than 140 countries currently offering or in transition to a kindergarten through grade 12 (K-12) school education system, this desk study explored the experiences of four countries---Mongolia, Philippines, Poland, and Turkey---and one Canadian province, Ontario, in preparing and implementing K-12 systems. Lessons learned from the five diverse jurisdictions are: (i) align the education system with macro policies, (ii) view transition to K-12 as part of a package of reforms, (iii) prioritize improving student learning, (iv) consider teacher development as critical, (v) avoid high-stakes examinations, and (vi) focus on higher order curriculum and assessments.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Jouko Sarvi , Fredi Munger , Hitendra Pillay
- Altersempfehlung: 18 - 99 Jahre
- 2015, 72 Seiten, Englisch
- Verlag: Asian Development Bank
- ISBN-10: 9292572571
- ISBN-13: 9789292572570
- Erscheinungsdatum: 01.12.2015
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 5.72 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Transitions to K-12 Education Systems"
0 Gebrauchte Artikel zu „Transitions to K-12 Education Systems“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Transitions to K-12 Education Systems".
Kommentar verfassen