Sonic Branding (PDF)
An Essential Guide to the Art and Science of Sonic Branding
(Sprache: Englisch)
Brands have become very important as sources of value and as a means to build value and sustain market position. Much emphasis has been placed upon the visual representation of brands. This book defines a new competitive arena in the creation and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 77.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Sonic Branding (PDF)“
Brands have become very important as sources of value and as a means to build value and sustain market position. Much emphasis has been placed upon the visual representation of brands. This book defines a new competitive arena in the creation and development of brands - sound. Sonic branding is a new fast growing area related to advertising and media development of the branding experience. This will be a distinctive book and the first in this important new area.
Autoren-Porträt von D. Jackson
DANIEL JACKSON is the Founder and Managing Director of Sonicbrand Ltd, a leading and pioneering company in sonic branding. He has worked in media planning and written articles on sonic branding.
Bibliographische Angaben
- Autor: D. Jackson
- 2003, 2003, 179 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 0230503268
- ISBN-13: 9780230503267
- Erscheinungsdatum: 06.10.2003
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 22 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Sonic Branding"
0 Gebrauchte Artikel zu „Sonic Branding“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Sonic Branding".
Kommentar verfassen