Managing Marketing Information (RLE Marketing) (PDF)
(Sprache: Englisch)
A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 72.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Managing Marketing Information (RLE Marketing) (PDF)“
A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.
Autoren-Porträt von Nigel Piercy, Martin Evans
Multivolume collection by leading authors in the field
Bibliographische Angaben
- Autoren: Nigel Piercy , Martin Evans
- 2014, 242 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317645359
- ISBN-13: 9781317645351
- Erscheinungsdatum: 15.09.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 8.45 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Managing Marketing Information (RLE Marketing)"
0 Gebrauchte Artikel zu „Managing Marketing Information (RLE Marketing)“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Managing Marketing Information (RLE Marketing)".
Kommentar verfassen