Reinventing Ourselves as Teachers (ePub)
Beyond Nostalgia
(Sprache: Englisch)
Designed for use by teachers and teacher educators, this text should help both novice and experienced teachers reinterpret their working lives. The reader is led on a path of personal exploration that goes beyond standard approaches and leads from the...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 90.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reinventing Ourselves as Teachers (ePub)“
Designed for use by teachers and teacher educators, this text should help both novice and experienced teachers reinterpret their working lives. The reader is led on a path of personal exploration that goes beyond standard approaches and leads from the personal to the critical. Illustrative material is drawn from all levels, from kindergarten to high school, to illuminate issues and questions fundamental to teachers' lives. Film and literary narratives supply further case studies and contribute to the fusion of critical reflection and everyday realities that typically inform teachers' experiences of work.
Autoren-Porträt von Claudia Mitchell, Sandra Weber
Claudia Mitchell, Sandra Weber
Bibliographische Angaben
- Autoren: Claudia Mitchell , Sandra Weber
- 2003, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135714851
- ISBN-13: 9781135714857
- Erscheinungsdatum: 04.10.2003
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 21 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reinventing Ourselves as Teachers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reinventing Ourselves as Teachers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reinventing Ourselves as Teachers".
Kommentar verfassen