Pyramid Response to Intervention / Contemporary Perspectives on Literacy (ePub)
RTI, Professional Learning Communities, and How to Respond When Kids Don't Learn
(Sprache: Englisch)
Accessible language and compelling stories illustrate how RTI is most effective when built on the Professional Learning Communities at Work(TM) process. Written by award-winning educators from successful PLC schools, this book demonstrates how to create...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 45.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Pyramid Response to Intervention / Contemporary Perspectives on Literacy (ePub)“
Accessible language and compelling stories illustrate how RTI is most effective when built on the Professional Learning Communities at Work(TM) process. Written by award-winning educators from successful PLC schools, this book demonstrates how to create three tiers of interventions-from basic to intensive-to address student learning gaps. You will understand what a successful program looks like, and the many reproducible forms and activities will help your team understand how to make RTI work in your school.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Austin Buffum , Mike Mattos
- 2009, 1. Auflage, 152 Seiten, Englisch
- Verlag: Solution Tree Press
- ISBN-10: 1934009903
- ISBN-13: 9781934009901
- Erscheinungsdatum: 01.12.2009
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 3.75 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Pyramid Response to Intervention / Contemporary Perspectives on Literacy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Pyramid Response to Intervention / Contemporary Perspectives on Literacy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Pyramid Response to Intervention / Contemporary Perspectives on Literacy".
Kommentar verfassen