Liberating Scholarly Writing (ePub)
(Sprache: Englisch)
This book provides an alternative to the more conventional modes of qualitative and quantitative inquiry currently used in professional training programs, particularly in education. It features a very accessible presentation that combines application,...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 70.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Liberating Scholarly Writing (ePub)“
This book provides an alternative to the more conventional modes of qualitative and quantitative inquiry currently used in professional training programs, particularly in education. It features a very accessible presentation that combines application, rationale, critique, and inspiration-and is itself an example of this kind of writing.It teaches students how to use personal writing in order to analyze, explicate, and advance their ideas. And it encourages minority students, women, and others to find and express their authentic voices by teaching them to use their own lives as primary resources for their scholarship.
Bibliographische Angaben
- Autor: Robert Nash
- 2019, 205 Seiten, Englisch
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1641135891
- ISBN-13: 9781641135894
- Erscheinungsdatum: 03.01.2019
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.41 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Liberating Scholarly Writing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Liberating Scholarly Writing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Liberating Scholarly Writing".
Kommentar verfassen