Learning from Media / Perspectives in Instructional Technology and Distance Education (ePub)
Arguments, Analysis, and Evidence
(Sprache: Englisch)
This volume incorporates essays questioning the meta-analyses of computer-based instruction research, Robert Kozma's counterpoint theory of "learning with media", science-based technology verus experience-based craft and science-based "authentic technologies".
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 65.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Learning from Media / Perspectives in Instructional Technology and Distance Education (ePub)“
This volume incorporates essays questioning the meta-analyses of computer-based instruction research, Robert Kozma's counterpoint theory of "learning with media", science-based technology verus experience-based craft and science-based "authentic technologies".
Bibliographische Angaben
- 2001, 373 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Richard E. Clark
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1607529033
- ISBN-13: 9781607529033
- Erscheinungsdatum: 01.12.2001
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.98 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Learning from Media / Perspectives in Instructional Technology and Distance Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Learning from Media / Perspectives in Instructional Technology and Distance Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Learning from Media / Perspectives in Instructional Technology and Distance Education".
Kommentar verfassen