iOS Game Development (PDF)
Developing Games for iPad, iPhone, and iPod Touch
(Sprache: Englisch)
The book offers information about the iOS platform. It explains the use of OpenGL ES for 2D/3D graphics and OpenAL for sound, both of which are recommended for game performance on the iOS platform. It covers new APIs such as the GLKit, GameKit, and Box2D Physics Engine.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „iOS Game Development (PDF)“
The book offers information about the iOS platform. It explains the use of OpenGL ES for 2D/3D graphics and OpenAL for sound, both of which are recommended for game performance on the iOS platform. It covers new APIs such as the GLKit, GameKit, and Box2D Physics Engine.
Autoren-Porträt von Thomas Lucka
Lucka, Thomas
Bibliographische Angaben
- Autor: Thomas Lucka
- 2016, 394 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1466569956
- ISBN-13: 9781466569959
- Erscheinungsdatum: 19.04.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 24 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "iOS Game Development"
0 Gebrauchte Artikel zu „iOS Game Development“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "iOS Game Development".
Kommentar verfassen