Improving Classroom Learning with ICT (PDF)
(Sprache: Englisch)
Examines the ways in which ICT can be used in the classroom to enhance teaching and learning in different settings and across different subjects. This book explains why the process of integrating ICT is not straightforward. It emphasises the pivotal role...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 54.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Improving Classroom Learning with ICT (PDF)“
Examines the ways in which ICT can be used in the classroom to enhance teaching and learning in different settings and across different subjects. This book explains why the process of integrating ICT is not straightforward. It emphasises the pivotal role that teachers play in supporting learning with ICT across the curriculum.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Rosamund Sutherland , Susan Robertson , Peter John
- 2008, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134043651
- ISBN-13: 9781134043651
- Erscheinungsdatum: 21.11.2008
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.61 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Improving Classroom Learning with ICT"
0 Gebrauchte Artikel zu „Improving Classroom Learning with ICT“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Improving Classroom Learning with ICT".
Kommentar verfassen