Cross Curricular Contexts, Themes And Dimensions In Primary Schools (PDF)
(Sprache: Englisch)
The final volume of four, the authors, all specialists in the areas of the curriculum, consider how the concerns of ethnic groups may be addressed within the framework of the National Curriculum. Despite the indecision surrounding the structure, content,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Cross Curricular Contexts, Themes And Dimensions In Primary Schools (PDF)“
The final volume of four, the authors, all specialists in the areas of the curriculum, consider how the concerns of ethnic groups may be addressed within the framework of the National Curriculum. Despite the indecision surrounding the structure, content, pedagogy and assessment of many components of the primary school curriculum, it remains that the multicultural nature of the population and of schools will develop. These developments and their educational implications must be considered if the educational system is to respond adequately.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gajendra K. Verma
- 2005, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135721793
- ISBN-13: 9781135721794
- Erscheinungsdatum: 21.06.2005
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 3.87 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Cross Curricular Contexts, Themes And Dimensions In Primary Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Cross Curricular Contexts, Themes And Dimensions In Primary Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Cross Curricular Contexts, Themes And Dimensions In Primary Schools".
Kommentar verfassen