Contextualizing College ESL Classroom Praxis (PDF)
A Participatory Approach to Effective Instruction
(Sprache: Englisch)
Contextualizing College ESL Classroom Praxis: A Participatory Approach to Effective Instruction provides pre-service and in-service teachers with a model for engaging in effective instruction with the variety of students encountered in college English as a...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 54.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Contextualizing College ESL Classroom Praxis (PDF)“
Contextualizing College ESL Classroom Praxis: A Participatory Approach to Effective Instruction provides pre-service and in-service teachers with a model for engaging in effective instruction with the variety of students encountered in college English as a second language or foreign language classrooms. Along with the model, the text is designed to
Bibliographische Angaben
- Autor: Lawrence N. Berlin
- 2017, 584 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 113679381X
- ISBN-13: 9781136793813
- Erscheinungsdatum: 30.06.2017
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 0.84 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Contextualizing College ESL Classroom Praxis"
0 Gebrauchte Artikel zu „Contextualizing College ESL Classroom Praxis“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contextualizing College ESL Classroom Praxis".
Kommentar verfassen