Building Strong Digital Brands (ePub)
(Sprache: Englisch)
Digital branding is a demanding management task, requiring comprehensive attention to detail and the highest levels of expertise.
Digital branding means brand management in digital media and technologies. Employing its particular capabilities, digital...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Building Strong Digital Brands (ePub)“
Digital branding is a demanding management task, requiring comprehensive attention to detail and the highest levels of expertise.
Digital branding means brand management in digital media and technologies. Employing its particular capabilities, digital branding seeks to raise the profile of the brand and to systematically shape it over the long term. Successful digital branding is not an isolated instance, but rather a piece of holistic brand management: visitors should experience digital offerings in the same way they experience the brand in television, radio and print.
Following a primer on brand management and the particulars of digital media and technologies, the reader experiences how to present a brand using digital brand storytelling. In the latter portion of the eBook, the reader will learn advanced methods and techniques used to generate strong, ownable emotions around a brand.
Digital branding means brand management in digital media and technologies. Employing its particular capabilities, digital branding seeks to raise the profile of the brand and to systematically shape it over the long term. Successful digital branding is not an isolated instance, but rather a piece of holistic brand management: visitors should experience digital offerings in the same way they experience the brand in television, radio and print.
Following a primer on brand management and the particulars of digital media and technologies, the reader experiences how to present a brand using digital brand storytelling. In the latter portion of the eBook, the reader will learn advanced methods and techniques used to generate strong, ownable emotions around a brand.
Autoren-Porträt von Dieter Georg Herbst, Thomas Heinrich Musiolik
Thomas Heinrich Musiolik I Brand Futurist - Visionär, Querdenker & Kreativer Ideengeber | Speaker, Forscher und Autor I Genervt, Gelangweilt und Entäuscht - von den meisten Marken treibt mich die Suche nach dem perfekten Markenerlebnis an. Ich will Marken erleben, fühlen, die mich provozieren, ihre Leidenschaft und ansteckendes Feuer spüren, - einen Hirnorgasumus erleben! Als Doktorand und Director des Digital Brand Lab gehe ich der Frage nach dem perfekten Markenerlebnis nach. Welcher Brand Code - steht wofür, welche Emotionen sowie Gefühle löst dieser aus, wie muss dieser aussehen um multisensorische Markenerlebnisse in digitalen Medien zu ermöglichen um letztendlich die Marke der Zukunft im digitalen Raum erlebbar zu machen und für einen unvergesslichen Hirnorgasmus zu sorgen.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Dieter Georg Herbst , Thomas Heinrich Musiolik
- Altersempfehlung: 1 - 99 Jahre
- 2015, 1. Auflage, 114 Seiten, Englisch
- Verlag: epubli
- ISBN-10: 3737580197
- ISBN-13: 9783737580199
- Erscheinungsdatum: 08.12.2015
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.84 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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