Becoming a Teacher through Action Research (ePub)
Process, Context, and Self-Study
(Sprache: Englisch)
Becoming a Teacher through Action Research, Third Edition skillfully interweaves the stories of pre-service teaching with the process of action research. This engaging text focuses specifically on the needs of pre-service teachers by providing assistance...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 98.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Becoming a Teacher through Action Research (ePub)“
Becoming a Teacher through Action Research, Third Edition skillfully interweaves the stories of pre-service teaching with the process of action research. This engaging text focuses specifically on the needs of pre-service teachers by providing assistance for all stages of the research experience, including guidance on how to select an area of focus, design a culturally-proficient study, collect and interpret data, and communicate findings.
Autoren-Porträt von Donna Kalmbach Phillips, Kevin Carr
Donna Kalmbach Phillips is Professor of Education at Pacific University, Oregon, USA.Kevin Carr is Professor of Science Education at Pacific University, Oregon, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Donna Kalmbach Phillips , Kevin Carr
- 2014, 3. Auflage, 264 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317963857
- ISBN-13: 9781317963851
- Erscheinungsdatum: 03.01.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Becoming a Teacher through Action Research"
0 Gebrauchte Artikel zu „Becoming a Teacher through Action Research“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Becoming a Teacher through Action Research".
Kommentar verfassen