Förderung bei Lese-Rechtschreibschwäche
In the first part of the book, the theoretical basics of the ability to read and write are discussed. The normal procedures of acquiring writing skills as well as possible dysfunctions are laid out in detail and systematised theoretically. In the following...
lieferbar
versandkostenfrei
Buch (Kartoniert)
Fr. 17.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnungskauf
- 30 Tage Widerrufsrecht
Produktdetails
Produktinformationen zu „Förderung bei Lese-Rechtschreibschwäche “
Klappentext zu „Förderung bei Lese-Rechtschreibschwäche “
In the first part of the book, the theoretical basics of the ability to read and write are discussed. The normal procedures of acquiring writing skills as well as possible dysfunctions are laid out in detail and systematised theoretically. In the following chapters these clear structures aid the analysis of concrete dysfunctions: e.g. dyslexia and the debate on differing causes. In the second part of the book education and training programmes are presented. Effective strategies and methods from the vast array of furthering material that have been proven empirically are introduced.
Autoren-Porträt von Erwin Breitenbach, Katharina Weiland
Prof. Dr. Breitenbach, psychologist, teaches at the institute for rehabilitation at the Humbolt-University of Berlin emphasising on psychology of rehabilitation. Katharina Weiland is academic assistant at the same institute.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Erwin Breitenbach , Katharina Weiland
- 2010, 137 Seiten, 17 Abbildungen, Masse: 14,2 x 20,3 cm, Kartoniert (TB), Deutsch
- Herausgegeben: Stephan Ellinger
- Verlag: Kohlhammer
- ISBN-10: 3170211366
- ISBN-13: 9783170211360
- Erscheinungsdatum: 07.10.2010
Kommentar zu "Förderung bei Lese-Rechtschreibschwäche"
0 Gebrauchte Artikel zu „Förderung bei Lese-Rechtschreibschwäche“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Förderung bei Lese-Rechtschreibschwäche".
Kommentar verfassen