Digital Marketing
Global Strategies from the World's Leading Experts
(Sprache: Englisch)
Das erste Buch aus einer Reihe von Büchern aus dem "Wharton's SEI Center" beschäftigt sich auf höchstem Niveau mit Marketing-Strategien und -Methoden, die speziell für das weltweite Geschäft mit E-Commerce abgestimmt sind. Es wird Kapitel beinhalten, die...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Digital Marketing “
Das erste Buch aus einer Reihe von Büchern aus dem "Wharton's SEI Center" beschäftigt sich auf höchstem Niveau mit Marketing-Strategien und -Methoden, die speziell für das weltweite Geschäft mit E-Commerce abgestimmt sind. Es wird Kapitel beinhalten, die von den führenden Vordenkern der US-Business-Schools beigetragen werden, einschliesslich Wharton, die University of Texas, Columbia, Harvard, Northwestern, die University of Michigan, Duke, MIT. Weitere Beiträge stammen von Akademikern aus Übersee (Erasmus, Korea) und Praktikern aus der Welt des E-Business.
Die Serie liefert Strategien, Methoden und Fälle für Unternehmen auf der ganzen Welt zum Themenspektrum E-Commerce und Digitale Technologien. Zukünftige Titel werden ein weites Feld von Geschäftsthemen behandeln, die das Modell E-Commerce formen, einschliesslich der Versorgungskette, der organisatorischen Entwicklung und der Finanzen.
Die Serie liefert Strategien, Methoden und Fälle für Unternehmen auf der ganzen Welt zum Themenspektrum E-Commerce und Digitale Technologien. Zukünftige Titel werden ein weites Feld von Geschäftsthemen behandeln, die das Modell E-Commerce formen, einschliesslich der Versorgungskette, der organisatorischen Entwicklung und der Finanzen.
Klappentext zu „Digital Marketing “
The first in a series of books from Wharton's prestigious SEI Center, managed by Professor Jerry Wind, this reference focuses on marketing strategies, methods, and cases used specifically for e-commerce businesses operating globally. It includes contributed chapters from leading thinkers from top U.S. business schools including Wharton, the University of Texas, Columbia, Harvard, Northwestern, University of Michigan, Duke, and MIT. Many of the contributors, in addition to teaching MBA and Executive Education seminars, also consult to major corporations around the world.
Inhaltsverzeichnis zu „Digital Marketing “
FOUNDATIONS.The Challenge of Digital Marketing (J. Wind and V. Mahajan).
The Digital Technological Environment (T. Ruefli, et al.).
Infrastructure for E-Business (R. Kohli).
Strategic Uncertainty and the Future of Electronic Consumer Interaction: Developing Scenarios, Adapting Strategies (E. Clemons and S. Bradley).
Economic Perspectives on Digital Marketing (A. Barua, et al.).
Digital Marketing and the Exchange of Knowledge (T. Davenport and S. Jarvenpaa).
CONSUMER BEHAVIOR AND MARKET RESEARCH.
Consumer Behavior in Digital Environments (U. Dholakia and R. Bagozzi).
The Internet Buyer (D. Reibstein).
Rethinking Market Research for the Digital World (R. Burke, et al.).
Data Mining Digital Customers (N. Levin and J. Zahavi).
IMPLEMENTATION.
Technology-Driven Demand: Implications for the Supply Chain (M. Fisher and D. Reibstein).
New Offering Realization in the Networked Digital Environment (S. Balasubramanian, et al.).
Digital Marketing Communication (J. Deighton and P. Barwise).
Pricing Opportunities in the Digital Age (H. Simon and H. Schumann).
Contributors.
Index.
Autoren-Porträt von Yoram (Jerry) Wind, Vijay Mahajan
JERRY WIND is Lauder Professor of Marketing and Director of the SEI Center for Advanced Studies in Management at the Wharton School as well as a marketing and business strategy consultant to such companies as Edward Jones & Company, SEI Corporation, and BMS. He is on the boards of a number of dot-com startups. Wind is the author of over 200 articles and eighteen books, including Driving Change: How the Best Companies Are Preparing for the 21st Century.VIJAY MAHAJAN is John P. Harbin Centennial Chair of Business at the College of Business Administration of the University of Texas at Austin, specializing in new product development and diffusion, forecasting, marketing strategy, and marketing research methodologies.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Yoram (Jerry) Wind , Vijay Mahajan
- 2001, 1. Auflage, X, 401 Seiten, Masse: 15,2 x 22,9 cm, Gebunden, Englisch
- Verlag: Wiley & Sons
- ISBN-10: 0471361224
- ISBN-13: 9780471361220
- Erscheinungsdatum: 26.01.2001
Sprache:
Englisch
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